Гарантійні умови
Відповідно до Закону України "Про захист прав споживачів" у Вас є можливість протягом 14 днів з дня покупки повернути товар при дотриманні наступних умов:
- Обміну або поверненню підлягає тільки новий товар, який не був у вжитку і не має слідів використання: подряпин, сколів, потертостей та інших пошкоджень.
- Товар не збирався і не монтувався, а також збережено його товарний вигляд.
- Упаковка товару збережена в цілості, як і всі її компоненти.
- Збережені комлектация товару, ярлики, інструкції та маркування.
- Пред'явлено товарний чек або накладна, що підтверджують факт купівлі товару в нашому магазині. Вартість транспортних послуг з повернення товару дорівнює вартості доставки і оплачується покупцем.
Гарантійне обслуговування в інтернет-магазині SignalUA включає в себе тільки заміну деталей вироби з фабричним браком.
Претензії по зовнішньому вигляду товару, некомплект, а також невідповідності замовлення приймаються тільки безпосередньо при отриманні. Надалі такі претензії не приймаються, всі роботи здійснюються за рахунок Покупця.
Гарантійне обслуговування не здійснюється у разі:
- Наявності на товарі механічних пошкоджень.
- Порушення інструкції по експлуатації меблів.
- Наявності слідів стороннього втручання в товар або ремонту виробу самостійно або організаціями, підприємствами або приватними особами, не уповноваженими на це продавцем.
- Нанесення шкоди меблям в результаті внесення змін до їх конструкції.
- Транспортного браку в результаті самостійної доставки товару Покупцем, або доставки перевізником (при отриманні покупець зобов'язаний повністю оглянути товар на наявність дефектів).
Дефектами меблів не є:
- Незначні відмінності у відтінках і фактурі оббивних тканин і шкір.
- Незначні відмінності у відтінках кольору і відмінність малюнка лакофарбового покриття (декору).
- Легкі складки на облицювальному матеріалі м'яких елементів, що виникають після зняття навантажень і зникаючі після легкого розгладження рукою.
- Відхилення від габаритних розмірів ± 2-3 см на один Виріб (згідно ГОСТ 19917-93).
- Дрібні волосяні тріщини («ефект розтріскування»), потертості меблевого покриття з натуральної шкіри, що виникли в процесі експлуатації меблів.
Процедура повернення товару:
-
а) У випадку виявлення пошкоджень при отриманні товару від перевізника, покупець повідомляє магазин та відмовляється від товару, повідомивши про причину відмови за вказаними на сайті номерами.
-
б) У разі виявлення браку після отримання товару, покупець повідомляє про це гарячу лінію та подає рекламацію. Після узгодження і підтвердження службою обслуговування можливості заміни або повернення коштів, покупець відправляє товар назад на адресу відправника.
Процедура повернення коштів:
-
а) Заповніть "Гарантійну форму".
-
б) Після обробки запиту повернення коштів буде здійснено протягом 10 робочих днів.